تأسیسات

تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان – برقآب سازه

تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان - برقآب سازه

چه نوع فیلترهای آب وجود دارد ؟ بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان چه زمانی است ؟ در هنگام تعویض فیلتر چه مواردی باید و نباید در اولویت باشد ؟ آیا از دستگاه تصفیه آب هم استفاده می کنید ؟ لازم است اولویت های لازم برای اعمال این نکات به دقت تعیین شود ، زیرا هر گونه سهل انگاری باعث کاهش کیفیت آب آشامیدنی و خرابی زود هنگام دستگاه تصفیه آب می شود . هنگام استفاده از انواع فیلترهای آب ، باید اصول استفاده را در اولویت قرار دهید . انواع مختلفی از فیلترهای تصفیه آب در بازار موجود است که کارایی آنها با توجه به معیارهای اولویت ساخت آنها متفاوت است . از آنجایی که فیلتر یکی از مهم ترین قسمت های یک دستگاه تصفیه آب است ، باید به دقت عملکرد آن توجه ویژه ای داشت . شرکت برقآب سازه این فرآیند را به بهترین نحوه ممکن برای شما انجام می دهد .

آموزش تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان :

برای تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه های تصفیه آب مانند سافت واتر ، CCCA و آکواپرو ، ابتدا باید یک فیلتر تصفیه آب با کیفیت مطمئن خریداری کنید . مرحله بعدی تطبیق فیلتر خریداری شده با مدل دستگاه است ، هر دو باید سازگار باشند . برخی از مدل های محصولات تصفیه آب دارای فیلترهای UV و قلیایی نیز می باشند که باید در عرض 2 تا 3 سال تعویض شوند .

برخی از دستگاه های این برند نیز به جای فیلترهای ممبران گران قیمت از فیلترهای سرامیکی استفاده می کنند که در این صورت پس از 12 ماه باید فیلتر را تعویض کرد . برای دریافت بهترین برند فیلتر می توانید به صفحه خرید فیلتر آب مراجعه کنید .

برای نوشیدن آب سالم ، دستگاه های تصفیه آب به ویژه در مناطقی که دسترسی به آب سالم مشکل است ضروری است . به طور کلی ، زمان لازم برای تعویض فیلتر به 4 عامل مختلف بستگی دارد ، از جمله :

  • مقدار استفاده از آن
  • بر اساس زمان سپری شده از اولین استفاده
  • کیفیت آب ورودی
  • کیفیت فیلتر

معرفی انواع و نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

در قسمت بعدی اطلاعات کامل هر یک از المنت های فیلتر را به طور کامل معرفی می کنیم و نکاتی تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان مانند اصول و شرایط تعویض ، ترتیب فیلتر تصفیه آب تصفیه آب و … را ارائه می دهیم تا راهنمای کاملی در مورد زمان تعویض به شما ارائه دهیم .

این محصولات انواع فیلترهای آب دارای طول عمر و کیفیت متفاوتی هستند . همان عوامل و مکانیسم های مورد استفاده در فیلترها ، فرآیند تعویض فیلتر را کنترل می کند . برای آشنایی با پکیج و تعمیر آن پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با پکیج و تعمیر آن را بخوانید .

فیلتر در پایین دستگاه قرار دارد :

انواع مختلف فیلترهای آب عملکردهای متفاوتی دارند و باید در زمان های مختلف تعویض شوند . در بررسی انواع فیلترهای تصفیه آب ، ذکر این نکته ضروری است که فیلتر دستگاه های تصفیه آب به فیلترهای اولیه ، ثانویه و ثالثی اطلاق می شود که هر کدام فرآیند خاصی را در اولویت قرار می دهند . فیلتر سه گانه در پایین دستگاه را می توان به صورت زیر بررسی کرد :

فیلتر پایین برای تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان :

اولین فیلتر تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن PP 5 میکرون است : در انواع فیلترهای تصفیه آب ، اولین فیلتر تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب پلی پروپیلن PP 5 میکرون است . ما پایان این مرحله را زمانی می دانیم که تغییر رنگ لازم رخ دهد . یک فرآیند اشباع ناخالصی نیز در طی این فرآیند رخ می دهد . اگر رنگ قهوه ای بسیار تیره است ، به این معنی است که زمان تعویض آن فرا رسیده است . زمان تعویض ممکن است بسته به کیفیت آب متفاوت باشد . به طور معمول ، یک دوره بین 4 تا 6 ماه زمان خوبی در نظر گرفته می شود .

فیلتر تصفیه آب دوم فیلتر کربن فعال گرانول UDF : بسته به کیفیت آب و منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، زمان تعویض فیلتر تصفیه آب دوم نیز متفاوت است . لازم به ذکر است که فرآیند تعویض فیلتر اول تا سوم نیز باید همزمان انجام شود . این کار در بهبود کیفیت آب و بهبود طعم آب بسیار مؤثر است .

فیلتر کربن بلوک CTO فیلتر مرحله سوم : فیلتر کربن بلوک CTO به عنوان فیلتر مرحله سوم در دستگاه تصفیه آب عمل می کند . شبیه فیلترهای اول و دوم است و طول عمری برابر با این فیلترها دارد . در بسیاری از موارد می توان از عنصر فیلتر PP 1 میکرونی به عنوان فیلتر مرحله سوم انواع فیلترهای تصفیه آب استفاده کرد . توصیه ما این است که فیلترهای مراحل 1، 2 و 3 را به طور همزمان تعویض کنید تا بتوانید کیفیت نهایی آنها را مشخص کنید .

تعویض فیلتر بالای دستگاه :

از انواع فیلترهای تصفیه آب ، فیلترهای مرحله چهارم ، پنجم و ششم و همچنین فیلترهای بالای یونیت ذکر شده است . در ادامه ، فیلترهای استفاده شده در مراحل 4، 5 و 6 را بررسی می کنیم .

فیلترهای با کیفیت برای تصفیه آب :

عنصر فیلتر نوع چهارم ، فیلتر تصفیه آب غشایی : برای ارزیابی عمر این فیلتر تصفیه آب ، سختی آب نیاز به آزمایش دارد . بسته به محل زندگی شما ، سختی آب ممکن است متفاوت باشد ، که شرایط مورد نیاز برای استفاده از فیلتر غشایی را کنترل می کند . طول عمر این فیلترها 12 تا 18 ماه می باشد . توصیه می شود این فیلتر را همراه با فیلترهای مراحل 5 و 6 تعویض کنید . هر زمان که احساس کردید آب در کتری شما ته نشین می شود .

اگر آب ورودی بویی شبیه به آب خروجی داشته باشد ، ممکن است متوجه شوید که زمان تعویض آن فیلتر فرا رسیده است . هدف این فیلتر حذف موادی است که به راحتی در آب حل می شوند . بسیاری از ویروس ها و باکتری های معلق در آب به راحتی توسط این فرآیند از بین می روند . روش تصفیه آب مورد استفاده در این فرآیند ، اسمز معکوس است .

فیلتر پست کربن مرحله پنجم : این فیلتر دارای فاصله زمانی تعویض بین 12 تا 18 ماه می باشد ، بنابراین می توان آن را همراه با فیلترهای مرحله چهارم و ششم تعویض کرد . بهترین راه برای تعیین زمان تعویض ، استفاده از 5676 لیتر آب است . مشخص است که انواع فیلترهای آب بسته به کیفیت و کارایی و البته نوع آب و منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، زمان تعویض متفاوتی نیاز دارند .

از آنجایی که ممکن است آب برای مدتی در مخزن فیلتر باقی بماند ، می تواند طعم و بوی مطبوعی را در آب ایجاد کند . استفاده از فیلتر پست کربن می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند . فیلتر معدنی ششم : فیلتر معدنی ششم یکی از انواع دیگر فیلترهای تصفیه آب می باشد . باید همراه با مراحل 4 و 5 جایگزین شود تا بتوانید آب سالم تولید کنید . معمولاً ظرف 12 تا 18 ماه قابل تعویض است .

فیلتر قلیایی آب ALKALINE – ORP

فیلترهای قلیایی انواع دیگری از فیلترهای آب هستند که در دستگاه های تصفیه آب خانگی برای دستیابی به آب تصفیه شده استفاده می شوند . یکی از وظایف اصلی این نوع فیلترها افزایش قلیایی بودن آب است . آب باید نسبتاً قلیایی باشد . داشتن PH صحیح نه تنها از بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند ، بلکه می تواند به طور موثر سایر بیماری ها از جمله دیابت ، مشکلات گوارشی و چربی را درمان و کاهش دهد .

فیلتر قلیایی مورد استفاده برای تصفیه آب باید با فیلترهای 4 تا 6 در 12 تا 16 ماه تعویض شود . استفاده از فیلتر قلیایی کیفیت PH شما را کاملا تضمین می کند . تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان با توجه به این نکات برای شما آسان می شود . اگر پکیج شما خراب شده است می توانید مقاله تعمیر پکیج در اصفهان را مطالعه کنید .

تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان - برقآب سازه

تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان – 09913199915

فیلتر قلیایی را تعویض کنید :

به فیلترهای قلیایی ، فیلترهای بیوسرامیک نیز گفته می شود . شایان ذکر است که نوع فیلتر قلیایی مورد استفاده در واحد تصفیه آب می تواند هزینه خرید را به میزان قابل توجهی کنترل کند . دستگاه تصفیه آب با استفاده از برد الکترونیکی برای اجرای فیلتر قلیایی گرانتر از نمونه های دیگری است که روش های طبیعی را در نظر می گیرند .

بسته به بودجه موجود ، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید . هنگام خرید فیلتر قلیایی حتما اطلاعات کاملی از مشخصات فیلتر به دست آورید . بسته به کارایی ، زمان لازم برای تعویض نوع فیلتر آب متفاوت است . آب آشامیدنی سالم و مناسب دارای مقدار PH بهینه است . اگر چه آب در مناطق مختلف ممکن است بر اساس مواد معدنی محلول ، سطوح PH متفاوتی داشته باشد . بنابراین ، استفاده از فیلتر قلیایی برای دستیابی به مقدار مناسب قلیایی مهم است .

فیلتر اشعه ماوراء بنفش UV

در بین انواع فیلترهای تصفیه آب ، فیلترهای UV از نگرانی خاصی برخوردار هستند . کاربرد آن شرایط ویژه ای را برای از بین بردن بسیاری از باکتری ها در اختیار ما قرار می دهد . فرآیند درگیر بسیار ساده و در عین حال بسیار موثر است . با استفاده از این فرآیند می توان 99.99 درصد از موجودات موجود در آب را از بین برد . با استفاده از لامپ UV ، اشعه UV مورد نیاز در داخل دستگاه تصفیه آب تولید می شود .

فیلتر UV :

استفاده از این تشعشع و روش هایی که در بالا توضیح داده شد هیچ خطری برای سلامت انسان ندارد . این نوع فیلتر بسته به برند متفاوت است . آنها کاربردی ، طولانی مدت و بسیار مفید هستند . تا زمانی که لامپ جیوه ای نصب شده نسوزد ، می توانید از کارایی آن بهره مند شوید . در صورت سوختن ، با تعویض لامپ ، می توانید دوباره از اشعه ماوراء بنفش بهره مند شوید و باکتری ها و میکروارگانیسم های موجود در آب را از بین ببرید .

شرکت های تولید کننده لامپ های جیوه ای اصول خاصی را برای استفاده در تجهیزات تصفیه آب در اولویت قرار می دهند تا کارایی و طول عمر این لامپ ها افزایش یابد . با خرید یک برند با کیفیت می توانید زمان استفاده را افزایش دهید . با اضافه شدن فیلترهای اشعه ماوراء بنفش به تجهیزات تصفیه خانه ، دیگر نگران وجود هرگونه باکتری و میکروب در آب آشامیدنی خود نخواهید بود ؛ زیرا این نوع فیلترها بسیار خوب عمل می کنند و می توان با اطمینان کامل از آنها استفاده کرد .

وجود این فیلتر شرایط مناسبی را برای استفاده از آب رودخانه ها ، قنات ها و چاه ها ایجاد می کند چرا که یک ضدعفونی کننده عالی است . پس از ورود آب ، لامپ توانایی کشتن میکروارگانیسم ها را دارد . این کار از تکثیر آنها جلوگیری می کند و به مرور زمان باکتری ها را به طور کامل از بین می برد . مهار این تابش برای استفاده از آب های زیرزمینی بسیار مفید است .

فیلتر اکسیژن یکی از انواع فیلتر هاست :

اکسیژن مولد یا فیلتر آب انرژی یکی از انواع دیگر فیلترهای مکالی است که به فیلتر مولد انرژی نیز معروف است . استفاده از این نوع فیلتر کمکی می تواند کیفیت نهایی آب را تا حد زیادی بهبود بخشد . فیلترهای اکسیژن نقش مهمی در سلامت انسان دارند . برای خرید محصولات ، مراکز معتبر را هدف بگیرید تا محصولات با کیفیت مناسب را به دست آورید . قیمت پیشنهادی برای خرید این فیلترها نسبت به کارایی آنها مناسب است . اگر محصولات با نام تجاری و اصلی را در اولویت قرار دهید ، عمر مفید آنها بیشتر خواهد شد .

فیلتراسیون سه گانه :

برای ایجاد چنین فیلترهایی از مواد بیوسرامیک استفاده می شود و ساختار مولکولی آب را مختل می کند . در طی فرآیند شکستن پیوند ، اکسیژن تولید می شود . با افزایش میزان اکسیژن در بدن ، ترکیب بهتری حاصل می شود . این حس طراوت و تازگی را به مرحله بعدی می آورد . اکسیژن رسانی بهینه به سلول ها می تواند عملکرد سیستم عصبی انسان را تا حد زیادی بهبود بخشد .

تجهیز دستگاه های تصفیه آب با انواع فیلترها توانسته است کیفیت آب بدست آمده از این دستگاه ها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد . لازم به ذکر است در عملکرد این فیلتر از تشعشعات مضر استفاده نمی شود . فیلترهای اکسیژن معمولاً 12 ماه طول عمر دارند ، اما ممکن است بسته به برند خریداری شده متفاوت باشد . هنگامی که کارایی آنها به پایان رسید ، فرآیند جایگزینی می تواند آغاز شود .

نکته مهم در استفاده از این فیلترها این است که به راحتی می توان آن را به هر تجهیزات تصفیه آب اضافه کرد و کارایی آن تجهیزات را افزایش داد . توجه به کیفیت آب آشامیدنی خود می تواند از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کند .

راهنمای تعویض فیلتر آب مرحله ششم :

شناخت مشخصات فنی تصفیه آب و کارایی هر فیلتری که در مراحل مختلف استفاده می شود می تواند روند تعویض و استفاده از فیلترها را بهبود بخشد . در فصل های قبل به معرفی هر نوع فیلتر پرداختیم و به طور تقریبی به زمان تعویض و نحوه تعویض نوع فیلتر تصفیه آب اشاره کردیم و اطلاعات کلی را در اختیار شما قرار دادیم .

با کسب تجربه و استفاده از این نوع تجهیزات تصفیه آب می توانید فرآیند را به خوبی دنبال کنید . سعی کنید فناوری های مورد نیاز برای جایگزینی را در اولویت قرار دهید . برای تعمیرات لوله کشی ساختمان اصفهان با ما تماس بگیرید .

تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان - برقآب سازه

تعویض فیلتر تصفیه آب در اصفهان – 09913199915

در صورت داشتن هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره تلفن درج شده با ما تماس بگیرید . با نگاهی به مشخصات فنی انواع فیلترهای مورد استفاده در واحدهای تصفیه آب می توان به نکات زیر اشاره کرد :

مراحل تعویض عنصر فیلتر :

اطلاعات وارد شده در مورد کارایی و عملکرد هر فیلتر ممکن است بسته به برند سازنده آن و استانداردهای مورد استفاده متفاوت باشد . آب با کیفیت آب نامرغوب می تواند اثرات مضر زیادی داشته باشد ، به همین دلیل استفاده از تجهیزات تصفیه آب بسیار ارزشمند است . برای بهره مندی از انواع فیلترهای تصفیه آب ، شناخت کامل نحوه استفاده از آنها ضروری است .

نصب و تعویض صحیح فیلتر های تصفیه آب با برقآب سازه

توجه به این نکته ضروری است که تمامی فیلترهای نصب شده در دستگاه تصفیه آب مسئولیتی در قبال فرآیند تصفیه آب ندارند . به عنوان مثال ، مرحله نهایی فرآیند قلیایی شدن آب را در نظر می گیرد . کیفیت آب به دست آمده با استفاده از این دستگاه های تصفیه آب بسیار مناسب است .

انواع فیلترهای تصفیه آب بسته به کارایی و کیفیت آنها به زمان های تعویض متفاوتی نیاز دارند که البته کیفیت آب موجود نیز می تواند این زمان را کنترل کند . دستگاه های تصفیه آب از یک سطح تا شش سطح و حتی هفت و هشت سطح تولید می شوند ؛ اما لازم به ذکر است که دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای یکی از بهترین انواع تجهیزات با 6 مرحله فیلتراسیون مختلف می باشد . این محصولات به عنوان بهترین دستگاه های تصفیه در دنیا شناخته می شوند . قیمت آنها بسته به برندی که می خرید متفاوت است .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *