تأسیسات

نصب شیرآلات در اصفهان – برقآب سازه

نصب شیرآلات اصفهان - برقآب سازه

بهترین را برای نصب کردن شیرآلات این است که شما با کارشناسان برقآب سازه تماس بگیرید تا در کمترین زمان در محل مورد نظر حاضر شوند و دست به اقدام نصب شیرآلات در اصفهان بزنند . اگر چنانچه همه لوازم را در اختیار داشته باشید دیگر نصب کردن شیرآلات کار دشوار و پیچیده ای نیست . در این مقاله ما در تلاشیم که بهترین اطلاعات را در زمینه طریقه نصب شیرآلات و خصوصیات آن به شما ارائه کنیم تا بهترین ها بتوانید در اختیار داشته باشید .

اولین مرحله در نصب شیرآلات در اصفهان چیست ؟

اولین کار و مرحله در نصب هر مدل شیر روشویی و ظرفشویی تخلیه نمودن رسوب های احتمالی موجود در لوله کشی می باشد تا اینکه بعد می تواند سبب کم فشار شدن جریان آب نمی شود . برای این که این کار را انجام بدهید شیر اصلی آب را قطع کنید . بعد از این درپوش لوله کشی آب سرد و گرم را باز نمایید و جریان آب را به شکل لحظه ای برقرار کنید . در این شکل و حالت آب با فشار زیاد از لوله ها خارج می شود و به همراه آن رسوباتی که به لوله آمده اند از مسیر آب خارج می شود . سپس شیرهای پیسوار را بعد از پیچیدن نوار تفلون در محل وصل کردن مربوطه ببندید و بعد از آن می توانید شیر اصلی آب را باز کنید .

راهنمای مطالعه : تعمیر برد پکیج در اصفهان

نصب شیرآلات در اصفهان - 09913199915

نصب شیرآلات در اصفهان – 09913199915

آموزش نصب کردن شیرآلات روشویی و ظرفشویی :

شیلنگ های آب سرد و گرمی که در جعبه شیر وجود دارد را ابتدا با کمک دست و سپس با آچار آن را مقداری محکم کنید .

پیچی که به جعبه مربوط است را در زیر شیر می توانید ببندید .

اورینگی که به کف شیر ربط دارد را در جای خودش قرار بدهید .

پس از آن شیلنگ ها را از سوراخ نصب شیرآلات در اصفهان و نصب روشویی رد کرده و مهره زیر بند را گس از قرار دادن واشر با دست یا آچار به خصوص خود تا حد زیادی محکم نمایید و ببندید .

نصب آسان و راحت شیرآلات : 

یکی از مواردی که زمان خرید شیرآلات اهمیت دارد و مورد اهمیت است ، به راحتی می توان آن را نصب کرد . نصب ساده به ویژه برای تأسیسات برقآب سازه نصاب و کسانی که اهمیت دارند نصب سریع را می توانیم به آنها پیشنهاد دهیم .

ممکن است که برای شما هم پیش آمده باشد که زمان نصب شیرآلات روشویی و ظرفشویی با تعداد زیادی از پیچ و مهره رو به رو شوید . در نصب راحت این پیچ و مهره ها کم شده است به جای آنها از قطعه ای به اسم مشتی استفاده می شود . در این شکل افرادی که حداقل دانش فنی دارند با استفاده از دست هم می توانند شیرآلات بهداشتی خود را به صورت شخصی نصب کنید . 

مراحل نصب شیر ظرفشویی شاوری در اصفهان :

شیلنگ های پیسوار را بدون بستن نوار تفلون در پایین شیر می توانید محکم نمایید . اگر نیاز داشتید می توانید از آچار هم استفاده کنید .

اورینگ آب بندی را در شیار کف شیار قرار دهید و شیلنگ ها را از سوراخ نصب سینک خارج نمایید تا اینکه شیر شما در جای مناسبی قرار بگیرد .

در زیر سینک شیلنگ های آویزان را از قطعه پلاستیکی عبور دهید و قطعه پلاستیکی را به زیر سینک بچسبانید و به وسیله مهره زیر بند در جای خودش آن را محکم کنید تا اینکه شیر ظرفشویی شاوری در جای خودش نصب و ثابت می ماند .

راهنمای مطالعه : نصب سینک ظرفشویی در اصفهان

نصب شیرآلات در اصفهان - 09913199915

نصب شیرآلات در اصفهان – 09913199915

نکات مهم در زمان نصب شیر توالت توکار چیست ؟

امکان دارد که نصب کردن شیر توالت توکار به نظر شما بسیار ساده باشد ، اما واقعا این گونه نیست و این کار دارای پیچیدگی خاصی است و خیلی نکته دارد . اولین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که لوله ها هم باید به صورت توکار باشد . چرا که اگر لوله کشی به شکل روکار انجام شود و انجام بگیرد جای درست و اصولی برای فیکس و نصب کردن مغزی شیرآلات وجود نخواهد داشت و همین طور لازم است که شما نقشه کاملا دقیق و معتبری را در لوله کشی توکار در دسترس باشد . در زمان نصب شیرآلات ساختمان در اصفهان هم باید به این نکته توجه کرد که چگونه باید این کار انجام شود .

استاندارد های مهم در زمان نصب شیرآلات ساختمان در اصفهان :

محل قرار گیری شیر توکار تا سرویس بهداشتی بهتر است که ارتفاعی به اندازه ۳۰ سانتی متر داشته باشد .

فاصله شیر توکار تا محل خروجی آب از سرویس بهداشتی ایرانی لزوم است که 60 سانتی متر باشد .

اگر چنانچه از سرویس بهداشتی فرنگی شما کاربرد دارید فاصله شیر توکار تا کف باید حدود ۶۰ سانتی متر باشد و محل آویز شیلنگ ۲۰ سانتی متر بالاتر برود و بالاتر باشد .

فاصله نصب شیرآلات در اصفهان تا دیوارهایی که به سرویس بهداشتی فرنگی نهایی می شود باید چیزی حدود 60 سانتی متر باشد .

آموزش قدم به قدم نصب شیرآلات توکار چگونه است ؟

در این بخش در تلاشیم که مراحل نصب شیرآلات ساختمان در اصفهان را به شما شرح دهیم تا بتوانید در این زمینه از بهترین اطلاعات ما برخوردار باشید تا به شکل کلی بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم .

با توجه به یک سری استانداردهایی که برای نصب شیرآلات در اصفهان در بخش های قبلی گفتیم ، باید برای محل نصب مغزی یک برش روی دیوار در مسیر لوله آب ایجاد کنید . این برش باید به شکل باشد که کف مغزی به دیوار بچسبد . همین طور بایستی که آن را با استفاده از شاقول تراز نمایید . همین طور باید توجه کنید حفره هایی که روی دیوارها ایجاد می شود نبایستی خیلی بزرگ و عمیق تر باشد .

نصب شیرآلات ساختمان در اصفهان چگونه انجام می شود ؟

آخرین فعالیتی که لوله کش ساختمان نیاز است انجام بدهد و چیزی که در آخر لوله کشی سرویس ها می تواند ببیند شیرآلات است . بعد از نصب شیرآلات ساختمان در اصفهان نیاز است که دقت لازم و تمیزی به خرج دهد تا شیرآلات خودش را به خوبی نشان می دهد .

شیرآلات ساختمانی بسیار تنوع دارند و به همین خاطر است که نمی شود انواع شیرآلات را به شکل جامع و طریقه نصب آنها را توضیح داد .

آنچه واضح است این است که هر کارخانه ای هر چه استاندارد های مناسب برای نصب کردن شیرآلات را در نظر داشته باشد ولی روش های خاص خودش را به ویژه برای شیرآلات فانتزی در نظر می گیرد .

راهنمای مطالعه : تعمیر پمپ آب کولر در اصفهان

نصب شیرآلات توالت ایرانی و فرنگی :

مقصود ما شیرهایی است که به ۲ پایه بر روی دیوار متصل می شوند .

از این شیرها بیشتر در توالت و حمام استفاده می کنند ولی الزاما به این شکل نیست و امکان دارد که در فضاهای دیگری هم دیده شوند . بر فرض مثال در نمونه شیرهای سینک قدیمی هم راه نصب به همین روش می باشد .

برای نصب کردن این شیرها از یک جفت لنگی استفاده می نمایند . این لنگی ها در یک سو 2.5 و در سوی دیگر 3.4 هستند .

برای نصب نمودن شیرآلات در مرحله اول باید لنگی های شیر را تفلون نماییم ، پس از تفلون کردن لنگی ها آنها را در محل خروجی آن نصب کنیم .

مطالب مهم درباره نصب انواع شیرآلات چیست ؟

می توانید شما بهترین خدمات را در زمینه نصب شیرآلات از ما دریافت نمایید . ما می توانیم در این زمینه بهترین خدمات را ارائه دهیم تا بتوانید در این زمینه بهترین خدمات را دریافت کنید . ما قادر خواهیم بود که به شما بگوییم که چگونه باید اقدام به نصب شیرآلات کرد !

اگر شما نیاز به کمک و خدماتی در این حوزه داشتید می توانید شما با شماره تماس 09913199915 تماس بگیرید تا اینکه بتوانید از این خدمات ما بهترین استفاده را ببرید .

مشتریان راضی
نصب شیرآلات در اصفهان 80%

نظریات مشتریان

سوالات متداول

هزینه نصب شیرآلات بستگی به این دارد که شیرآلاتی که شما دارید از آن استفاده می کنید چه جنس و مدلی است .

هم می توانید با شماره مورد نظر تماس بگیرید و هم اینکه قادر خواهید بود در سایت ثبت سفارش دهید . 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *