گرمایش

تعمیر پکیج بوش در اصفهان + برقآب سازه

تعمیر پکیج بوش در اصفهان - برقآب سازه

در دنیای امروز تعمیر پکیج بوش از مهم ترین وسایل گرمایشی به شمار می رود که جایگزین موتورخانه ها شده است . آزادی واحد های مسکونی ، ایمنی بالا و راندمان بالا سبب برتری داشتن پکیج شوفاژ دیواری ها در مقایسه با موتورخانه ها شده است که پکیج دیواری بوش بهترین گزنیه برای این کار به شمار می رود . در این مقاله ما می توانیم در این زمینه بهترین اطلاعات را به شما بدهیم تا اینکه بتوانید بهترین خدمات را در این زمینه داشته باشید و بتوانید در این زمینه تا حد المقدور به بهترین خودتان تبدیل شوید و با خدمات ما به بهترین خود تبدیل شوید و بتوانید با خیالی راحت تعمیرات خودتان را به دست ما بسپارید .

بهترین مطالب را در مورد تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اصفهان را می توانید در مقاله ما مطالعه کنید .

قطعات تشکیل دهنده پکیج بوش عبارت اند : 

قطعه های پکیج بوش شامل موارد زیر می باشد :

  • قطعات الکترونیکی
  • قطعات مکانیکی

بردها وظیفه کنترل و اجرا کردن برنامه درخواستی که در آن ذخیره شده است را دارا می باشند .

قطعه هایی که فقط به دستور برد کنترل عملیات تشکیل می دهند و معمولا از برق 110 و 220 ولت تغذیه می شوند .

قطعه هایی که تغییرات را به برد کنترل گزارش می کنند و انجام عملیات را صادر می نماید .

پکیج دیواری بوش در مدل ها و برندهای کلاسیک تک مبدله فن دار ، کامفورت با ظرفیت و گنجایش 24000 و 28000 دو مبدله فن دار و همین طور مدل اکسکلوسیو دو مبدله با ظرفیت 35000 می باشد .

مدل 6000 بوش محصول سال 2016 این شرکت است که از دو مبدله فن دار ها به شمار می رود .

مدل های دو مبدل حرارتی برای تأمین کردن آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی به شکل جداگانه می باشد . مدل های فن دار دارای محفظه انشعال بسته بوده که برای ساختمان هایی که مکان نصب پکیج دیواری در آنها مناسب است .

پکیج دیواری افزون بر تأمین آب گرم مصرفی در منزل ها ، آب گرم مورد نیاز شوفاژ ها را در زمستان فراهم می کند . استفاده از پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ خانه فواید زیادی را دارا می باشد . پکیج از لحاظ میزان صدا خیلی کم صداتر است و نوسانات دمای آب در آن اصلا پیدا و آشکار نیست .

تعمیر پکیج بوش در اصفهان - 09913199915

 تعمیر پکیج بوش در اصفهان – 09913199915

تعمیر پکیج بوش در اصفهان :

پکیج بوش یکی از محبوب ترین و مورد استفاده ترین پکیج های دیواری محسوب می شود . خیلی از افراد هستند که از این مدل پکیج ها در منازل و خانه های خود استفاده می کنند و همیشه تلاش می کنند که آنها را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند .

ما می توانیم ادعا کنیم که پکیج دیواری بوش و تعمیر پکیج بوش در اصفهان از بهترین و برند ترین پکیج های موحود در بازار است و می توانید تعمیرات این مدل از پکیج را به دست شرکت برقآب سازه بسپارید تا چنین کاری را در کمترین زمان و به بهترین شکل بتوانند برایتان انجام بدهند .

برد اصلی کنترل در پکیج بوش چیست ؟

در پکیج بوش بردها وظیفه دارند که نسبت به وضعیت اعلام شده توسط سنسور ، دما و برنامه ذخیره شده به قطعاتی مانند پمپ ، شیرگاز ، جرقه زن و فن را صادر نماید . در برخی از بردها می توان تغییرهایی نسبت به شرایط مصرف کننده ایجاد نمود .

برای مثال دمایی که توسط مصرف کننده برای پکیج بوش متصل به مبدل تعیین می شود با دمای پکیجی که به سیستم گرمایش از کف متصل می شود یکی نیست و برای این موضوع در زمان نصب پکیج بوش باید برای تعیین کردن دما به دست مشتری یک سری محدودیت هایی را ایجاد نمود .

راهنمای مطالعه : تعمیر پکیج لورچ در اصفهان

راه های به کار بردن برد در پکیج بوش :

روش اول : این روش با نصب کردن اتصال ما بین شاخک های ثابت در برد کنترل انجام می پذیرد که به آن جامپر کردن می گویند .

روش دوم : در این مدل کلیدهای کوچکی در بخشی از برد کنترل نصب شده که با خاموش و روشن کردن آنها چنین تغییراتی انجام می شود که به این کلید ها دیپ سوئیچ هم می گویند .

روش سوم : در این روش نیاز به دسترسی به برد کنترل ندارید . در این مدل از بردها عملیات و کارما از راه صفحه نمایشگر و کاباهای روی درب پکیج انجام پذیر است و در مقایسه با دما آسان تر می باشد . در بردهای کمتر تعداد زیادی مقاومت دیاگ خازن و رله استفاده می کنند .

سرویسکار پکیج کار حق هیچ گونه تعمیر در ساختار برد کنترل ندارد و اگر مشکلی بعد از تعمیر برد به وجود آمده باشد ، تمامی این مشکل و مسئولیت آن بر عهده سرویسکار پکیج بوش می باشد ، تنها موردی که امکان تعمیر پکیج شبانه روزی بوش در اصفهان وجود دارد را می توانید در وبسایت ما و توسط تیم ما پیدا کنید .

ارورهای موجود در پکیج بوش کدام است ؟

  • خراب شدن حسکر دمای آب گرم مصرفی
  • زور فن خیلی پایین است .
  • کنتاکت ها بسته نمی شوند .
  • فن کار نمی کند . 
  • شیر گاز خراب است و دچار مشکل شده است . 
  • شعله ای وجود ندارد .
  • پارامتر فن تنظیم نمی باشد .

پکیج بوش مانند دیگر پکیج های دیواری ارور و خطاهای زیادی را دارد که می توانیم این خطا و ارورها را برایتان رفع کنیم تا دیگر با چنین ارور هایی مواجه نشوید و بتوانید به سادگی از پکیج خود در منزل استفاده کنید و از آن لذت ببرید .

فن پکیج بوش و تعمیر پکیج بوش در اصفهان :

طراحی فن پکیج بوش انحصارا برای این دستگاه تنظیم و ساخته شده است . این فن کاربرد تنظیم سرعت دستی را دارا می باشد که کمک می کند که با توجه به محلی که دستگاه قرار گرفته و فاصله آن دستگاه تنظیمات مورد نیاز را بتوانید انجام بدهید .

فن آلمانی این دستگاه به اندازه ای کم صدا است که حتی می توانید ان را در کتابخانه هم نصب نمایید .

افرون بر کیفیت بالای فن عایق کاری و استفاده از پشم شیشه در همه جای بدنه و استفاده از واشر مخصوص در اتصال بدنه و دستگاه بسیار کمک خواهد کرد تا صدایی که شنیده می شود در حین کار دستگاه خیلی کم باشد .

تعمیر پکیج بوش در اصفهان - 09913199915

 تعمیر پکیج بوش در اصفهان – 09913199915

شکل و ظاهر پکیج بوش چگونه است ؟

پکیج بوش به خاطر طراحی خود ابعاد کوچکی را در کنار قدرت زیاد خود دارا می باشد . این مدل از پکیح از نظر ظاهری دارای نمایشگر دیجیتال کامل با نور با گس زمینه نارنجی می باشد که سبب خوانایی بیشتر خواهد شد .

کلیدهایی که در دستگاه وجود دارد لمسی است و از نظر کیفیت از کیفیت و دوام بسیار بالایی هم برخوردار است . در کنار نمایشگر دیحیتال مانومتری هم برای نمایش میزان بار منبع دستگاه در نظر گرفته شده است .

می توانید بهترین خدمات را در زمینه تعمیرکار و سرویسکار پکیج در اصفهان را از تیم ما درخواست کنید .

ویژگی پکیج بوش و تعمیر پکیج بوش در اصفهان :

از دیگر خصوصیات پکیج بوش می توان به سیستم جرقه زن ، سیستم مراقبت از شعله ، سیستم عیب یابی الکتریکی و قابلیت متصل کردن به سیستم خورشیدی اشاره نمود .

پکیج بوش دارای گواهینامه دو ستاره از اروپا می باشد .

استفاده کردن از پکیج بوش در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ مزیت های زیادی را دارد که می توان به کم بودن نوسان دمای آب گرم در آن ، اشغال کردن فضای کم و هزینه کمتر اشاره کرد .

مشتریان راضی
نصب روفتاپ پکیج در اصفهان 80%

نظریات مشتریان

سوالات متداول

این قیمت و محاسبه قیمت چنین خدماتی طبق تعرفه نامه ای که وجود دارد محاسبه خواهد شد .

هم می توانید با شماره مورد نظر تماس بگیرید و هم اینکه قادر خواهید بود در سایت ثبت سفارش دهید . 

سایر خدمات

تعمیر کولر گازی اصفهان - برقآب سازه
تعمیر کولر گازی ایمرگاس در اصفهان

برقآب سازه

بهترین خدمات را در زمینه تعمیر کولر گازی ایمرگاس از ما خواستار شوید .

تعمیر شیرآلات اصفهان - برقآب سازه
تعمیر شیرآلات در اصفهان

برقآب سازه

بهترین خدمات در زمینه تعمیر شیرآلات را از تیم تخصصی برقآب سازه درخواست نمایید .

تعمیر پکیج بوش در اصفهان + برقآب سازه
لوله کشی آب و فاضلاب در اصفهان

برقآب سازه

بهترین خدمات در زمینه لوله آب و فاضلاب در اصفهان را از تیم تخصصی برقآب سازه درخواست نمایید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *