سرمایش

نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان – برقآب سازه

نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان - برقآب سازه

با در نظر گرفتن اینکه هوا هر روز داره گرم میشه در فصل تابستان نمی توان چنین هوایی را بدون در نظر گرفتن کولری تصور کرد . پس با شروع گرما و شروع فصل گرم نصب کولر آبی یک امری ضروری به شمار می رود که حتما باید انجام شود . هر چند که وسایل سرمایشی زیادی برای خنک کردن هوای محیط ما در اختیار داریم ، اما نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان و استفاده از کول آبی رایج ترین وسیله سرمایشی محسوب می شود . اگر شما در منطقه های گرمسیر زندگی می کنید زودتر از ساکنین دیگر منطقه ها به نصب کردن کولر آبی نیازمند خواهید بود . ما می توانیم که چنین کاری را برای شما انجام بدهیم که یکی از مؤثر ترین و بهترین راه ها برای سرد و خنک نگه داشتن خانه های شما به شمار می رود .

مراحل نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان کدام است ؟

برای اینکه شما اقدام به نصب کردن کولر آبی خود کنید باید مراحلی را پشت سر بگذارید مراحلی مانند ، نصب برق کولر آبی، نصب موتور کولر آبی ، نصب کلید و جعبه تقسیم کولر آبی و همه این مراحل را بایستی که پشت سر بگذارید و از آنها عبور کنید . پس از آن باید اطمینان حاصل نمایید که همه این مراحل را به درستی و به بهترین شکل انجام دادید . بدانید که جعبه تقسیم کولر آبی به جایگاهی برای قرار گرفتن اتصالات برق می گویند .

وظیفه جعبه تقسیم کولر آبی این است که ارتباط میان الکتروموتور و خازن را با پمپ برقرار کند . در اصل به جای اینکه از سیم ها به شکل مستقیم به هم وصل شوند و خطر برق گرفتگی به وجود بیاید از جعبه تقسیم استفاده می کنند .

راهنمای مطالعه : تعمیر کولر آبی صنعتی در اصفهان

نقشه سیم کشی برق کولر چگونه است ؟

کولر های آبی ، انواع متفاوت و برندهای مختلفی را دارا می باشد که هر کدام از این ها طراحی خاص و مختص به خودشان را دارند . اما باید گفت که نقشه سیم کشی و نحوه سیم کشی بیشتر این کولرها یکی و مشترک می باشد . برای همین است که اگر فردی با سیم کشی کولر آشنایی داشته باشد ، سیم کشی برق دیگر کولرها را هم می تواند به راحتی انجام بدهد . با توجه به تفاوت مدل موتورها که به طرز تولید کردن و ساخت کولر آبی وابسته است ، امکان دارد که نقشه سیم کشی آنها هم مقداری با دیگری متفاوت باشد .

در بیشتر کولرها شرکت سازنده کولر ، روی بدنه و موتور نقشه سیم کشی را ترسیم می نماید و به این شکل اگر مشکلی در سیستم برق آن به وجود بیاد برقکار به کمک آن قادر است که سیم های معیوب را پیدا کند و مشکلی که آنها دارند را رفع نماید . حتی امکان دارد که شما بخواهید نصب کولر آبی جدیدتان را شخصی انجام بدهید و خودتان قصد داشته باشید که پمپ کولر و کلید آن را عوض کنید ؟

نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان چگونه انجام می شود ؟

از اولین و مهم ترین کارها برای نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان سیم کشی و نصب کردن برق کولر آبی به شمار می رود . شما برای راه اندازی کولر خود بایستی که سه رشته سیم در پشت کولر خود داشته باشید که این رشته ها را باید با توجه به نوع برق کشی ساختمان از پشت کنتور تأمین نمایید . قطر رشته سیمی که برای نصب کردن کلید کولر مورد استفاده قرار می گیرد باید که 2 و نیم میلی متر باشد . سه سیمی که برای نصب برق کولر آبی صنعتی در اصفهان نیاز دارید فاز ، نول و ارت می باشد . این سیم ها بایستی که تا محل نصب کولر آبی کشیده بشوند و در جایی که جعبه تقسیم کولر آب موجود است قرار بگیرد .

نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان - برقآب سازه

نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان – 09913199915

لوازم برقی که از کلید تا جعبه تقسیم داخل کولر دارد پنج رشته سیم است . بیشتر برای سیم کشی برق کولر از کابل مفتولی به اندازه یک و نیم میلی متر استفاده شود . از این پنج رشته سیم ، یکی برای نول ، یکی برا دور تند ، یک برای دور کند ، یکی برای پمپ آب و یکی هم به عنوان سیم ارت استفاده می شود .

راهنمای مطالعه : نصب داکت اسپلیت در اصفهان

نکات مهم برای نصب کابل کولر آبی چیست ؟

از کابل های چند تکه استفاده نکنید کابل کولر آبی بایستی که حتما یک تکه باشد تا بتوان از آن استفاده کرد چرا که کابل چند تکه احتمال اتصالی را بیشتر می کند .

مسیر کابل آبی باید که در اطراف کانال کولر باشد و همین طور کابل کولر آبی باید در داخل مخروط می باشد .

زمان نصب کردن کول آبی زمانی که قرار است کابل را به کلید وصل کنید مد نظر داشته باشد که حتما لازم است که از فیش های به خصوصی استفاده نمایید .

بدانید که سیم های افشان به عنوان  کابل کولر مورد استفاده کولر مناسب نخواهند بود و از انتخاب کردن آنها پرهیز نمایید .

برای رعایت کردن اصول ایمنی مدار برق رسانی کولر باید کاملا مستقل از سیم کشی برق و روشنای خانه شما باشد . با همین پارمتر و رعایت همین مسائل است که می توانید بهترین خدمات را در زمینه نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان داشته باشید .

چگونه باید کلید کولر آبی سه پل را نصب نمود ؟

نحوه نصب کردن کلید آبی سه پل خیلی راحت است . این کلید ها دارای 4 پیچ ورودی هستد که به رشته سیم مناسب بایستی آنها را وصل کرد . در زمان ساخت کولر آبی صنعتی تولید کننده عموما هر کدام از این پیچ ها نشانه گذاری شده اند که شما را کمک می کند تا سیم مناسبی را برای نصب راحت تر بتوانید پیدا کنید و سیم ها باید با دقت به پیچی که به آن مربوط است وصل شود .

طریقه نصب کردن کلید آبی 4 پل :

کلید چهار پل مدل جدیدی از انوع کلیدها به شمار می رود . مهم ترین فرق آن با دیگر کلیدها این است که می توان در صورت روشن نشدن کولر اتصال نول را به کولر قطع کنید . از مزیت های استفاده از کولر آبی چهار پل این است که امنیت دستگاه شما بیشتر خواهد شد و از ایجاد اتصالات کوتاه در کولر هم جلوگیری می کند .

 

مشتریان راضی
نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان 80%

نظریات مشتریان

سوالات متداول

برای نصب کولر آبی صنعتی در اصفهان می توانید بهترین ها را از ما دریافت کنید تا به شما ارائه کنیم .

هم می توانید با شماره مورد نظر تماس بگیرید و هم اینکه قادر خواهید بود در سایت ثبت سفارش دهید . 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *