تأسیسات

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان به صورت شبانه روزی – برقآب سازه

نصب تانک و پمپ آب اصفهان - برقاب سازه

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان و تعمیر پمپ های آب خانگی و منابع فشار یکی از خدمات ما در مجتمع تأسیساتی 24 ساعته می باشد که توسط اپراتورهای مجرب و ماهر در مجموعه و با تضمین کیفیت برای شما انجام می شود . بیش از صدها پروژه نصب ، سرویس و تعمیر پمپ و چاه همراه با رضایت خیل عظیم مشتریان ، تأییدی بر مهارت فنی و دانش کاربردی کارشناسان ما می باشد . همین حالا با پر کردن فرم درخواست خدمات سفارش خود را ثبت کنید و به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید .

کمبود آب در منازل امروزی و یا کمبود فشار و نیاز به تأمین آب در شرایط سخت باعث شده بسیاری از افراد از ذخیره آب در منازل خود استفاده کنند . لوله کشی همیشه نباید با استفاده از پمپ آب داخلی انجام شود . اگر ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید ، نحوه لوله کشی مخزن آب پشت بام با و بدون پمپ و نحوه نصب مخزن داخل زمین را به شما آموزش خواهیم داد . همین طور برای کسب اطلاعات با ارزش تر قادر خواهید بود که مقاله ما درباره تعمیر پمپ آب در اصفهان را بررسی نمایید تا در این زمینه اطلاعات کاملی را به دست آورید .

نصب مخزن آب در خانه به چه شکل است ؟

نصب لوله های داخلی باید در مکانی در بسته ، صاف ، مستحکم ، دور از نور خورشید ، در مکانی امن و در دسترس انجام شود . در زیر نکاتی برای نصب آبگرمکن در منزل آورده شده است : به طور کلی مناطقی مانند پارکینگ ، موتورخانه ، انباری یا اتاق های تأسیسات بهترین انتخاب برای نصب مخازن آب هستند . البته اگر قبلاً به مکان نصب مخزن آب فکر نکرده اید یا فضای کافی ندارید ، می توانید قبل از انجام به فکر مکان حیاط یا زیر پله های ساختمان باشید تا لوله را نصب کنید . خرید مخزن آب . تانک مهم ترین نکته در تعیین محل مخزن آب در خانه ، رفاه خانواده مربوط به ترافیک و صدای بالای پمپ است .

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان - 09913199915

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان – 09913199915

تعمیرکار پمپ آب خانگی در اصفهان و خصوصیات آن کدام است ؟

فراموش نکنید که مخازن داخل ساختمان و طبقات پایین به پمپ آب خانگی برای تأمین آب خانه نیاز دارند ، مگر اینکه خانه یک طبقه ، باغ یا ویلایی باشد و مخزن آب در ارتفاع معینی از سطح زمین نصب شده باشد . پس از تعیین محل و تعیین محل مخزن ذخیره آب ، خرید مخزن آب حائز اهمیت است . نصب تانک و پمپ آب در اصفهان و استفاده از تانکرهای آب به طور کلی با نسخه های گالوانیزه و پروپیلن در بازار موجود هستند که امروزه به دلیل استحکام بیشتر و سهولت استفاده ، تانکرهای پروپیلن ترجیح داده می شود . قابلیت حمل و نقل و همچنین طول عمر . در بیشتر مواقع باید ظرف آب را از درب اتاق یا پارکینگ عبور داد یا با طناب به حیاط یا سقف دیوار رسید .

در هر صورت مهم است که قبل از خرید مخزن آب به نحوه حمل و نقل آن دقت کنید . پایه های مخزن آب باید کمی بالاتر از سطح زمین با سنگ یا چوب قرار گیرد . البته نیازی به طراحی پایه برای تانکر ندارید . کابین مخزن باید به گونه ای قرار گیرد که خطوط لوله و بدنه مخزن برای تعمیرات اضطراری قابل دسترسی باشد .

راهنمای مطالعه : تعمیر پکیج لورچ در اصفهان

نحوه انتخاب کردن مخزن آب مناسب برای خانه چگونه است ؟

یکی از دغدغه های قبل از راه اندازی مخزن ، انتخاب ظرفیت مخزن مناسب است . ظرفیت مخازن آب در بازار بسیار متفاوت است و همین موضوع انتخاب را کمی سخت می کند . نصب تانک و پمپ آب در اصفهان هم همین گونه انجام می پذیرد .

اگر بخواهیم مخزن آب مناسبی را انتخاب کنیم باید به مهم ترین پارامتر یعنی میزان مصرف خانگی توجه کنیم . بنابراین باید بدانیم چند نفر در آپارتمان زندگی می کنند و چقدر آب مصرف می کنند . مثلاً فرض کنید 8 خانه داریم و هر خانه به طور متوسط 250 لیتر آب مصرف می کند . اگر در هر خانه 4 نفر زندگی می کنند ، در کل خانه 32 نفر زندگی می کنند و 32 نفر حدود 8000 لیتر مصرف می کنند . اما نباید 8 ساعت در شبانه روز از آب استفاده کرد ، بنابراین مقدار 8000 بر 16 ساعت و 24 ساعت تقسیم می شود و عدد 500 هزار به دست می آید . البته به حداکثر مصرف باید 4 ساعت به این عدد اضافه کرد و به 2000 لیتر رسید .

لوله کشی تانکر چگونه می باشد ؟

گفتیم که اگر مخزن آب را در سطح خانه قرار دهید احتمالاً نیاز به نصب پمپ آب دارید . اما در ادامه این مقاله به دو صورت بدون نیاز به پمپ و با پمپ به موضوع لوله کشی مخزن ذخیره آب در منزل می پردازیم :

نکته مهم در نصب منبع آب بدون پمپ این است که محل قرارگیری تانکر باید در جایی در نظر گرفته شود که ارتفاع آن بیشتر از شیر آب باشد . در غیر این صورت نمی توان از آب مخزن استفاده کرد . در صورت در نظر گرفتن این شرط مهم ، نصب و لوله کشی منبع آب بدون پمپ را بر اساس مراحل زیر انجام دهید :

راهنمای مطالعه : قیمت نصب دوش و بهترین خدمات در این زمینه را از ما خواستار شوید تا به شما ارائه کنیم .

طریقه لوله کشی پمپ آب در اصفهان چگونه است ؟

اگر لوله کشی ساختمان از قبل در محل نصب مخزن آب نصب شده باشد ، باید انشعاب اصلی آب را در بالای مخزن وصل کنید . برای این کار از چای استفاده کنید . زیرا قسمت بای پس نیز باید طراحی شود . اگر لوله آب در محل نصب مخزن وجود ندارد ابتدا باید لوله اصلی آب سرد را به پایین مخزن وصل کنید . سپس با استفاده از آن یک طرف آب را تا ورودی مخزن در قسمت بالایی این واحد امتداد می دهیم . در لوله ورودی آب مخزن نیز باید از شیر و شیر یک طرفه استفاده شود . شیر برای قطع آب ورودی در مواقع اضطراری و شیر یک طرفه برای جلوگیری از برگشت آب در صورت قطع آب شهری در نظر گرفته شده است . نصب تانک و پمپ آب در اصفهان و بهترین این خدمات را از برقآب سازه بخواهید تا انجام دهد بهترین ها را برای شما .

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان - 09913199915

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان – 09913199915

تعمیر تخصصی پمپ آب به دست بهترین ها :

این ساده ترین روشی است که ما برای شما نحوه لوله کشی مخزن آب بدون پمپ را توضیح داده ایم . البته این روش فقط برای ذخیره آب و استفاده از این روش برای تأمین آب ساختمان مناسب است . زیرا آب دارای فشار بسیار کم و انرژی کم است . همچنین اگر ارتفاع صحیح به مخزن داده نشود ، تمام آب مخزن مصرف نمی شود .

نکته مهم در طراحی تأسیسات منبع ذخیره آب بدون پمپ این است که موقعیت مخزن در سطح زمین باید بالاتر از تمام شیرها باشد تا بتوان از آب ذخیره شده در مخزن استفاده کرد . لازم به ذکر است نصب مخزن آب در باغ همانند نصب منبع آب در منزل می باشد که در قسمت فوق توضیح کاملی برای شما آورده ایم .

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان با استفاده از به کار گرفتن مخزن :

قبلا در مقاله نصب منبع آب و پمپ آب خانگی توضیحات کاملی در مورد نحوه نصب پمپ آب با مخزن داده ایم . اگر علاقه مند به نصب آب نما با پمپ هستید بهتر است این مطلب را مطالعه کنید . از تفاوت های لوله مخزن آب با پمپ آب خانگی و لوله مخزن آب بدون پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد : نیازی نیست مخزن را در سطحی بالاتر از شیرها نصب کنید . بسته به ارتفاع هد پمپ ، در هر طبقه از ساختمان می توان آب با فشار خوب و صحیح به دست آورد . مهم تر اینکه این بار پمپ باید کمی بالاتر از سطح مخزن آب نصب شود تا پمپ هوا نگیرد . نکته مهم دیگر این است که اگر قبلا از منبع آب خانگی به طور معمول استفاده می کردید ، این بار با نصب پمپ آب در منزل ، می توانید بدون توجه به جایی که نصب شده است ، از همان منبع استفاده کنید .

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان

یکی از مهم ترین و طاقت فرساترین مسائلی که اصفهانی ها روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند ، بحران کم آبی به ویژه در فصل تابستان است . شاید به خاطر این موضوع زندگی را غیر ممکن و غیر قابل تحمل کرده باشید ، اما نگران نباشید . این مشکل در اصفهان با نصب پمپ آب در منزل قابل حل است . یکی از بهترین راه ها برای رفع این مشکل در اصفهان نصب پمپ آب خانگی است که توصیه می شود برای فرار از این شرایط استرس زا در اسرع وقت این کار را انجام دهید . البته ، وقتی نوبت به انتخاب پمپ مناسب برای خرید و محل نصب آن می‌رسد ، ممکن است دچار سردرگمی و سهل انگاری شوید .

سرویس پمپ آب ساختمان در اصفهان

از آنجایی که هر ساختمان دارای یک پمپ آب است که نیازهای چند خانواده را برآورده می کند و آسایش آنها را تضمین می کند ، نگهداری پمپ های آب ساختمان برای افزایش طول عمر آنها ضروری است . از طرفی سرویس پمپ آب توسط تکنسین سرویس پمپ آب در زمان مناسب برای کاهش نیاز به تعمیر الزامی است .

هنگام انجام تعمیر و نگهداری پمپ آب ، باید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • بررسی شیر آب
  • بررسی دهانه های پروانه پمپ
  • نظارت بر سطح روغن محفظه موتور و تعویض آن در صورت لزوم
  • انجام تست های الکتریکی ساده برای تضمین عملکرد آلارم ها به صورت مورد نظر

با گذشت زمان ، الکتروموتور و پروانه پمپ فرسوده شده و کارایی خود را از دست می دهد و از تولید حداکثر هد پمپ جلوگیری می کند . در این مواقع بهتر است این قطعات را در اسرع وقت سرویس کنید .

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان به صورت شبانه روزی - برقآب سازه

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان – 09913199915

هزینه نصب تانک در اصفهان

هنگام تخمین هزینه نصب پمپ آب و منبع ، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید پمپ آب خانگی خود را بدون مخزن یا منبع نصب کنید یا اینکه قصد دارید از مخزن تحت فشار نیز استفاده کنید . نصب پمپ آب بدون منبع هزینه بسیار کمتری نسبت به نصب پمپ آب با منبع دارد . البته به خاطر داشته باشید که از نظر قانونی اجازه نصب پمپ آب خانگی بعد از کنتور را ندارید .

علاوه بر این ، نصب ساده یک پمپ آب می تواند آسیب قابل توجهی به پمپ وارد کند ، زیرا با باز و بسته شدن شیر آب ساختمان ، پمپ دائما روشن و خاموش می شود . در نتیجه پمپ سریع تر فرسوده می شود . مگر اینکه در واحد ساختمان خود کنتور زیر آب نصب کرده باشید یا پمپ آب شما از انواع مینی پمپ آپارتمانی باشد . در این حالت چون مینی پمپ ها قدرتی معادل نیم اسب بخار دارند می توان آنها را در مکان هایی مانند زیر سینک و سینک ظرفشویی نصب کرد و توسط کلید اتوماتیک کنترل کرد .

خدماتی که برقآب سازه در زمینه پمپ آب به شما ارائه می دهد چیست ؟

بهترین خدمات ساختمانی را می توانید از مجموعه ما درخواست نمایید . آنها از بهترین ها هستند که می توانید بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن به آنها بسپارید تا برایتان انجام دهند آنها از بهترین و زبده ترین ها در این زمینه هستند . برای همین است که می توان نصب تانک و پمپ آب در اصفهان که از خدمات سخت و مهم است را به آنها بسپارید تا به بهترین نحو آن را برای شما عزیزان انجام بدهند .

مشتریان راضی
نصب تانک و پمپ آب در اصفهان 80%

نظریات مشتریان

سوالات متداول

هزینه نصب آن طبق تعرفه نامه انجام خواهد شد . 

هم می توانید با شماره مورد نظر تماس بگیرید و هم اینکه قادر خواهید بود در سایت ثبت سفارش دهید .

سایر خدمات

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان به صورت شبانه روزی - برقآب سازه
تعمیر پکیج در اصفهان

برقآب سازه

بهترین خدمات در زمینه تعمیر پکیج در اصفهان را از تیم تخصصی برقآب سازه درخواست نمایید .

تعمیر شیرآلات اصفهان - برقآب سازه
تعمیر شیرآلات در اصفهان

برقآب سازه

بهترین خدمات در زمینه تعمیر شیرآلات را از تیم تخصصی برقآب سازه درخواست نمایید .

نصب تانک و پمپ آب در اصفهان به صورت شبانه روزی - برقآب سازه
لوله کشی آب و فاضلاب در اصفهان

برقآب سازه

بهترین خدمات در زمینه لوله آب و فاضلاب در اصفهان را از تیم تخصصی برقآب سازه درخواست نمایید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

1 نظر در “نصب تانک و پمپ آب در اصفهان به صورت شبانه روزی – برقآب سازه

  1. امیر گفت:

    بهترین خدمات در زمینه نصب تانک و پمپ اب اصفهان را در برقاب سازه دیدم واقعا خدمات انها عالیه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *