تعمیر پکیج در اصفهان

تعمیر پکیج ایران رادیاتور اصفهان + سرویس کار ماهر

تعمیر پکیج بوتان در اصفهان برقآب سازه

به احتمال زیاد، پکیج شما مهمترین چیز در خانه شما است. اگر در جایی زندگی نمی کنید که هرگز سرد نمی شود، این تنها چیزی است که خانه شما را در کنار آب جاری قابل سکونت می کند.

بنابراین اگر از کار افتاد و بیرون سرد شد، باید بتوانید مشکل را دریابید و در اسرع وقت آن را برطرف کنید. خوشبختانه برای ما، بسیاری از مشکلات رایج تعمیر پکیج ایران رادیاتور اصفهان را می توان بدون پرداخت هزینه برای یک تماس خدمات پرهزینه برطرف کرد.

وقتی شوفاژ شما از کار افتاد، قبل از اینکه پول زیادی بپردازید و منتظر بمانید  برای تعمیرکار، این هشت راه حل آسان را امتحان کنید. شما می توانید هر هشت مورد را در مدت زمان کوتاهی بررسی و رفع کنید.

این تصویر یک شوفاژ خانگی با هوای اجباری گازسوز را نشان می‌دهد، اما بیشتر بررسی‌های مشابه باید روی کوره‌های برقی و دیگ‌های آب گرم انجام شود.

ترموستات را بررسی کنید

قبل از اینکه فکر کنید با پکیج خانه خود مشکل دارید، باید نصاب پکیج ایران رادیاتور اصفهان را انجام دهید و مطمئن شوید که ترموستات به شوفاژ می گوید روشن شود. درک ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی به‌ویژه دشوار است، و هرچه گزینه‌های بیشتری داشته باشند، ممکن است مشکلات بیشتری پیش بیاید.

اطمینان حاصل کنید که کلید روی کوره روی “Heat” تنظیم شده است و نه “Cool”.

بررسی کنید که چقدر گرم یا سرد است.

تنظیم را با دمای اتاق مقایسه کنید. دما را پنج درجه بالاتر از دمای اتاق تنظیم کنید و ببینید که آیا کوره روشن می شود یا خیر. مطمئن شوید که برنامه روز، ساعت و صبح و بعد از ظهر را درست نشان می دهد.

با دنبال کردن سیم‌های ترموستات به سمت کوره، شکستگی‌های سیم‌های ترموستات را بررسی کنید. اگر اخیراً کاری روی خانه انجام داده باشید، این امر به ویژه مهم است. اگر در یکی از سیم های نازک شکستگی پیدا کردید، می توانید آن را دوباره به هم وصل کنید و با نوار برق بپیچید.

قیمت پکیج ایران رادیاتور در اصفهان باتری را خاموش کنید. اگر برق قطع شود و باتری تمام شود، تنظیمات خود را از دست می‌دهید و ترموستات به تنظیمات پیش‌فرض خود برمی‌گردد. ترموستات را باز کنید و گرد و غبار یا کثیفی را به آرامی از بین ببرید.

اطمینان حاصل کنید که سطح و محکم به دیوار چسبیده است و هیچ یک از سیم هایی که به داخل آن می روند شل نباشد. اگر نمی‌توانید تنظیمات را اجرا کنید، می‌توانید فقط از آنها صرفنظر کنید.

فقط از دکمه بالا/پایین برای تنظیم دمای مورد نظر استفاده کنید و سپس دکمه نگه داشتن را فشار دهید. اگر مشکل در نحوه تنظیم ترموستات باشد، کوره را روشن می کند.

قطع کننده مدار و کلیدهای خاموش را بررسی کنید

حتی اگر دیوانه به نظر می رسد، تعمیرکاران کوره اغلب متوجه می شوند که تمام چیزی که یک کوره نیاز دارد روشن شدن است. به دنبال یک کلید دیواری استاندارد روی کوره یا نزدیک آن باشید.

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور اصفهان همه شوفاژها، مهم نیست که چقدر قدیمی و چه نوع هستند، یک جایی دارند. قطع کننده مدار یا فیوز پکیج را نیز بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که پانل جلویی که موتور دمنده را می پوشاند، محکم بسته شده باشد. یک سوئیچ فشاری در زیر آن وجود دارد که باید به طور کامل فشار داده شود تا شوفاژکار کند.

شیر ازاطمینان پکیج را تعویض کنید

اگر فیلتر پکیج مسدود شده باشد، ممکن است شوفاژ خاموش شود. بیشتر مشکلات این وسیله به دلیل تمیز نبودن فیلترها ایجاد می شود. گرد و غبار و کثیفی جریان هوا را مسدود می کنند و اگر فیلتر بیش از حد مسدود شود، مبدل حرارتی بیش از حد گرم می شود و خیلی سریع خاموش می شود، بنابراین خانه شما گرم نمی شود.

اگر فن کار می کند اما حرارتی از آن خارج نمی شود، باید فیلتر را عوض کنید. هنگامی که فیلتر کثیف است دوده روی مبدل حرارتی جمع می شود.

این کار باعث می شود کوره کارایی کمتری داشته باشد و عمر آن کاهش یابد. دفترچه راهنمای مالک به شما می گوید کجا فیلتر را پیدا کنید و چگونه آن را خارج کنید. فیلترهای تخت ارزان هستند و باید حداقل ماهی یک بار تعویض شوند.

مطمئن شوید که فلش در جهت کوره باشد. نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اصفهان ماهی یکبار فیلترهای پلیسه دار را چک کنید. آنها را به سمت نور نگه دارید، و اگر نمی توانید نور را به وضوح از طریق آنها ببینید، باید یک جفت جدید بگیرید.

سازندگان می گویند که فیلترهای پلیسه دار برای سه ماه مفید هستند، اما اگر حیوانات خانگی، بچه هایی دارید یا گرد و غبار زیادی ایجاد می کنید، باید آنها را بیشتر تعویض کنید.

قبل از اینکه روی ترموستات یا پکیج کار کنید، همیشه باید کلید خاموش کننده را خاموش کنید.

بررسی کنید که آیا گاز روشن است یا خیر

آیا پکیج گازی شما هوای گرم تولید نمی کند؟ ممکن است شخصی یک سوپاپ گاز را خاموش کرده باشد و سپس فراموش کرده باشد که دوباره آن را روشن کند، درست مانند کاری که ممکن است با یک سوئیچ انجام داده باشد.

خط گاز را از کوره به سمت کنتور دنبال کنید. دفتر مرکزی ایران رادیاتور اصفهان اگر دستگیره ای را دیدید که موازی با لوله گاز نیست، آن را بچرخانید. اینکه پکیج گازی شما چقدر به تعمیر نیاز دارد بستگی به قدمت آن دارد.

اگر کوره یا دیگ شما قدیمی است، ممکن است چراغ راهنما داشته باشد. پانل جلویی و درپوش مشعل را بردارید تا ببینید روشن است یا خیر اینطور نیست.

مطمئن شوید که دودکش عاری از زباله باشد

گاهی اوقات پرندگان به دلیل جذب گرما به داخل دودکش دودکش می افتند. کوره را خاموش کنید و ترموستات را تا آخر کم کنید. مجرای خروجی آن از کوره را جدا کنید و به دنبال زباله بگردید.

نمایندگی تعمیر پکیج اصفهان اطمینان حاصل کنید که قطعات را به همان ترتیب و جهتی که بیرون آمده اند، دوباره کنار هم قرار دهید.

انسداد یا نشتی مجاری را بررسی کنید

اگر پکیج شما کار می کند، اما فقط یک یا دو اتاق گرم است، بررسی کنید که آیا تمام اتاق ها باز هستند یا نه. سپس به هر کانالی که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید نگاه کنید و به دنبال سوراخ ها یا مکان هایی باشید که مجاری از هم جدا می شوند.

از نوار چسب فلزی مخصوص برای بستن هر گونه شکاف بین قطعات مجرا استفاده کنید. تعمیر پکیج شبانه روزی اصفهان از نوار چسب پارچه ای استاندارد استفاده نکنید. به سرعت خراب می شود و اگر در گذشته برای آب بندی کانال ها استفاده شده باشد ممکن است باعث نشتی شود.

بررسی کنید که آیا دستگیره هایی از کانال بیرون زده است یا خیر. اینها بای پس یا دمپرهای کولر گازی هستند. مطمئن شوید که باز هستند.

دریچه های ورودی و خروجی را تمیز کنید

اگر کوره شما از کنار خانه خارج می شود، مطمئن شوید که نه ورودی و نه اگزوز توسط چیزی مسدود نشده است. اگر هر یک از لوله ها با توری صفحه پوشانده شده است (مانند صفحه پنجره)، آن را با پارچه سخت افزاری با توری 1/2 اینچی جایگزین کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهران اگر یخ یکی از لوله ها را مسدود کرده باشد، مشکل بزرگتری در جای دیگری از سیستم وجود دارد. آن را پاک کنید و با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا متوجه شوید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اگر پمپ حرارتی دارید، باله های کمپرسور بیرونی را از علف و برگ پاک کنید. قبل از شروع فصل گرما، آن را به آرامی با یک شلنگ از بالا به پایین اسپری کنید تا کثیفی و سایر زباله ها از محفظه خارج شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *